A & A on tour - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Annieke Zantinge - WaarBenJij.nu A & A on tour - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Annieke Zantinge - WaarBenJij.nu

A & A on tour

Door: Annieke

Blijf op de hoogte en volg Annieke

11 Juli 2009 | Indonesië, Bali

Hey beste mensen!

Eindelijk... zijn we weer on the line!

Ik heb heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te vertellen.
Maar.... we zitten al 40 min. op internet om foto's er op te zetten speciaal voor jullie maar het wil voor geen meter!
Dus nu heb ik geen tijd meer om te schrijven, maar het gaat helemaal goed komen! Ik beloof dat ik het in haal.
Nog 1 hele dag samen met Arno, morgen zondag en vandaag nog ff biertje drinken en naar bed en dan maandagochtend vertrekt arno naar Jakarta en dan naar huis en ik naar het kindertehuis, ik ben heeeel benieuwd hoe het wordt, ik hoorde gister dat het heel arm kon zijn, wij hebben daar hier nog weinig van gezien. Nou ja.. als ze maar een gewone wc hebben zal ik het wel overleven.
We zitten nu in Bali in een vet mooi hotel met zwembad en aan het strand, ff door de tuin van het hotel en we zijn aan het strand, we ontbijten op het strand. Vet gaaf!
Vandaag gescooterd! En morgen weer!
Jullie horen nog!

Liefs Annieke en Arno

  • 11 Juli 2009 - 18:35

    Diny :

    Hey Annieke,
    Wat een verhalen allemaal. Leuk om te lezen. Ben benieuwd naar je foto's. Het is daar vast mooi. Wij zijn weggeregend op de camping, maar we proberen het volgende week nog eens.
    Geniet van je werk met de kindertjes. Hoofd schouders knie en teen doet het altijd goed in alle talen!
    Groetjes,
    Diny

  • 11 Juli 2009 - 19:30

    Fam Meijer:

    Hoi

    Nou dat klinkt goed zeg dat hotel, heerlijk!! Geniet er nog even van.
    Zo zie je natuurlijk veel van de omgeving op de scooter.
    Arno een goede reis terug naar Nederland en Annieke veel succes bij de kinderen daar.

    Groeten van Bouke Jennette Roy en Dennis

  • 11 Juli 2009 - 20:03

    Pa En Ma, F, B, L.:

    Wij zijn allemaal weer thuis. Vandaag hebben papa en ik gelopen ook hier is het heeeel mooi.
    Fijn weer iets van jullie te horen. Succes en een goede terug reis voor Arno.

  • 11 Juli 2009 - 20:44

    Fam.Otten:

    Hoi A&A.
    Leuke avonturen beleven jullie. We wachten jullie mooie verhalen en foto's af. Nog een dag samen ,geniet ervan.
    Arno een goede reis en tot dinsdag en Annieke veel succes bij de kinderen.
    Groetjes F.G.R

  • 12 Juli 2009 - 11:49

    Bé Meijer:

    Hallo Annieke,

    Hierbij een berichtuit Witteveen van opa Bé Meijer. Het weer is vandaag regenachtig en ik ben bij Bouke op bezoek.
    Verder heb ik met veel belangstelling je verslag gelezen vanuit Indonesie. Je hebt zeker al heel veel gezien van dat mooie land.
    Het gaat hier goed hoor, en alles gaat goed door.
    Ik schrijf het verhaal op papier en Dennis zal het op internet plaatsen en versturen.

    De hartelijke groeten van Opa Bé Meijer en Jannie vanuit Witteveen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annieke

Ga met me mee en vlieg de wereld rond.......... Don´t worry, be happy! Diploma's hangen aan de muur, m'n bedje ligt gespreid de vrijheid heb ik nu niet meer, alleen maar vrije tijd! Dag vader en dag moeder dag lieve allemaal (zuster Ursula heb ik niet) Ik ga naar Amerika!!! M'n rugzak en mijn tentje mee, de vlinders achterna!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 58012

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 01 September 2012

Panama en Costa Rica

22 Augustus 2011 - 03 September 2011

Singapore & Maleisië

20 Juli 2010 - 05 Augustus 2010

Mexico, Mexiiiihiiicooooo!!!

04 Juli 2009 - 29 Juli 2009

Annieke heeft weer wat in de kop... Indonesië!

14 Juni 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: