Selamat jalan to you! Happy Birthday! - Reisverslag uit Singaraja, Indonesië van Annieke Zantinge - WaarBenJij.nu Selamat jalan to you! Happy Birthday! - Reisverslag uit Singaraja, Indonesië van Annieke Zantinge - WaarBenJij.nu

Selamat jalan to you! Happy Birthday!

Door: Annieke

Blijf op de hoogte en volg Annieke

21 Juli 2009 | Indonesië, Singaraja

Hey lieve mensen!

Echt leuk dat jullie de verhalen ook echt lezen, ik kan me voorstellen dat het op Weerwille 17 lange ontbijtjes worden, maar je kunt het ook over 3 dagen verdelen want zo vaak schrijf ik niet.
Bedankt voor de donatie's, wie nog graag iets wil schenken is welkom, alle steentjes helpen, 1 euro is al zo'n 15000 rupiah, dat lijkt al heel wat, he! Ik zit te denken om een soort drinkwaterzuivering te kopen, want nu kopen ze drinkwater voor 7000 per fles, waarvan er zo'n 2 op een dag doorgaan. Maar ik denk er over en ik heb het er nog ff over. Mocht je geld over hebben, het komt hier direct ten goede, geen overkoepelende organisaties 333108019 dan zorg ik dat het goed komt.

Verder het verhaal wordt kort vandaag, de lange versie volgt 'as soon as possible'.
Ik zit nu in Lovina op internet op blote voeten, want dat moet hier bijna in alle huizen ook in het tehuis, moet ik zooooo aan wennen, ben erg gehecht aan mijn flipflops.
Vandaag zijn we een dag vrij heb net met Marleen gedoken, erg gaaf, erg mooi, erg leuke instructeur, erg leuk!
Nu ff Lovina in, erg gezellig aan het strand, zwart strand wel te verstaan. Maar een erg klein dorpje (maar goed dat we hier niet heen zijn gegaan, Arno!)
Verjaardag was leuk, het kwam zeeeeeeeeeeeeeeer langzaam op gang, maar uiteindelijk werd het erg leuk!
Allemaal superbedankt voor de smsjes, krabbels, telefoontjes, reacties op de site, mailtjes, digitale kaarten enz enz.
Nu ff lekker uiteten, VLEES wel te verstaan en een borrel op mijn verjaardag want die heb ik ook niet gehad, en oh... wat miste ik de ijstaart. Maar de kids waren erg lief, maar dat horen jullie nog! Morgen gaan we naar een kleuterschool om les te geven, ik ben errug benieuwd.
Verder geef ik tussendoor ook veel les, de boekjes vinden ze helemaal geweldig en ze vragen steeds: 'Sister, sister, study, study??'

Dat was ff een vogelvlucht!
Tot gauw!

Liefs Annieke

  • 21 Juli 2009 - 17:41

    Bernold:

    bernold zegt dat hij ook zulke lange verhalen gaat schrijven! (misschien) Maar wij kijken altijd met smart uit naar een nieuwe versie. en de groeten van feddrik, papa en mama

  • 22 Juli 2009 - 11:57

    Geert En Alie:

    Hoi Annieke,
    Ook van ons nog van harte gefeliciteerd, je verjaardag niet vergeten hoor maar we waren de hele dag weg en nu dacht ik net even op de site kijken of je nog weer wat hebt beleefd maar van alles dus weer leuk om te lezen, ook al weer contacten op gedaan en je voelt je al weer behoorlijk thuis.

    groet van ons allen en heel veel succes en plezier daar.

    Alie, Geert en kinderen

  • 22 Juli 2009 - 17:09

    Linda:

    Ik lees het al, jij als ervaren persoon kan mij mooi vertellen wat de fijne kneepjes van het engelse les geven is, haha!!

  • 22 Juli 2009 - 20:47

    Emiek:

    Hallo Annieke,

    Leuk om je verhalen te lezen, wat leuk dat je veel les geeft wat ben je toch een liefe juf! Ook nog gefeliciteerd met je verjaardag

    Groetjes Rob Iris Emiek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annieke

Ga met me mee en vlieg de wereld rond.......... Don´t worry, be happy! Diploma's hangen aan de muur, m'n bedje ligt gespreid de vrijheid heb ik nu niet meer, alleen maar vrije tijd! Dag vader en dag moeder dag lieve allemaal (zuster Ursula heb ik niet) Ik ga naar Amerika!!! M'n rugzak en mijn tentje mee, de vlinders achterna!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 58013

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 01 September 2012

Panama en Costa Rica

22 Augustus 2011 - 03 September 2011

Singapore & Maleisië

20 Juli 2010 - 05 Augustus 2010

Mexico, Mexiiiihiiicooooo!!!

04 Juli 2009 - 29 Juli 2009

Annieke heeft weer wat in de kop... Indonesië!

14 Juni 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: