Stoere Chicago! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Annieke Zantinge - WaarBenJij.nu Stoere Chicago! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Annieke Zantinge - WaarBenJij.nu

Stoere Chicago!

Door: Annieke

Blijf op de hoogte en volg Annieke

20 Augustus 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hey peoples!

Alles goed daaro?
Leuk man! Zoveel verassende reactie's!!!
Tante Alie gefeliciteerd!

Mijn storie, hou het beetje kort!
Laatste 2 dagen op kamp waren heftig. 2 mensen ontslagen, grote affaires. Het feest zaterdagavond was helemaal super! Erg gezellig!
Zondag was zoooo zielig! Ik ga al mijn collega's zo missen! Erg jammer. En ik had geen tijd om ze allemaal in mijn boek te laten schrijven :(
Toen op naar busstation. Ouders brachten ons daarheen. Onze 'dad' was Ben. Erg gaaf. Hij wou de hele dag bij ons blijven anders zou z'n vrouw boos worden dat hij niet goed voor ons gezorgd had.
We vertrokken rond 12 uur vanaf kamp en om 5 uur vanaf het busstation.
Volle bus. Rare mensen in de bus. OP naar Baltimore Maryland. Chagrijnige buschauffeur die onze bus niet wou veranderen want dan moest ie onze spullen verslepen, dus dat hebben we zelf maar gedaan. En we kwamen in een legere bus waar we beetje konden slapen. Toen 45 minuten overstappen naar een stampvolle bus. Na 2 uur weer overstappen. Ongeloofrlijke rij, maar gelukkig hadden we voorrang omdat we net uit een bus kwamen.
Dat was in Pittsburg Pensylvania toen op naar Cleveland Ohao.
En vanmorgen rond 11 uur in Chicago. 1 uur te laat dachten we. Maar om 4 uur kwamen we er achter dat de klok hier een uur achteruit is.
Chicago... hmmmm... niet echt vriendelijk. Aardig vies. Veel wolkenkrabbers. De Sears towers is het belangrijkste. Maar dankzij onze Lonely PLanet boek kwamen we op het goede idee om een andere hoge wolkenkrabber waar we niet hoefden te betalen maar waar we drank moesten drinken in een bar bovenin. DAt was helemaal geweldig! Super! Onze Baileys coctail gedronken. Want Anna is jarig vandaag!!!
Wauw wat een uitzicht, helaas een beetje wolkenachtig. Want o ja.. het regende vanaf dat we vertrokken van kamp en behoorlijk ook. Maar gelukkig vanaf 11 uur droog.
Daarna op naar ons hostel, wat nog een hele tour was in niet zulke prettige buurten met de train maar we zijn er gekomen voor het donker! En daar ben ik nu! MOrgenvroeg op naar Denver! 22 uur!!
Wordt mooi!
Groeten!!!!

  • 21 Augustus 2007 - 05:18

    Bernold En Mama:

    Nou succes verder!! Dus alweer een ontroerend afscheid, maar maak erwat van.
    En pas goed op jezelf. Wij gaan vandaag weer hard aan het werk, na 3 dagen het wat rustig aan te hebben gedaan.
    xxx ons allemaal.

  • 21 Augustus 2007 - 13:22

    10:

    Denver; op naar de cowboys?!?!?! Ben benieuwd :p xxx

  • 21 Augustus 2007 - 14:26

    Jacoby:

    Je moeder en Bernold schrijven erg boelkloedige reactie hoor ik vind het wel heel spannend allemaal. Op de Domo vonden ze je kaart heel mooi.Alles gaat nu weer z,n gangetje we zijn weer aan het werk en naar school het regent, as usually en volgende week weer muziek, we zullen je missen. Nog even 2 nieuwtjes over hetzelfde onderwerp, juf Lenny zwanger van een 2ling en erg ziek en juf Eunice ook zwanger en die straalt gewoon, dus warm houden. Ik zal je naam vaak laten vallen en vooral wanneer je weer terug komt.Veel plezier verder he.

  • 22 Augustus 2007 - 07:32

    Alie:

    Hoi Annieke,
    Nou je hebt al weer heel wat gedaan in 1 dag volgens mij. Succes ermee en geniet ervan. Wij zijn inmiddels allemaal weer naar school, de kop is er weer af en de kinderen vinden het weer erg leuk.
    groetjes van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annieke

Ga met me mee en vlieg de wereld rond.......... Don´t worry, be happy! Diploma's hangen aan de muur, m'n bedje ligt gespreid de vrijheid heb ik nu niet meer, alleen maar vrije tijd! Dag vader en dag moeder dag lieve allemaal (zuster Ursula heb ik niet) Ik ga naar Amerika!!! M'n rugzak en mijn tentje mee, de vlinders achterna!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 58055

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 01 September 2012

Panama en Costa Rica

22 Augustus 2011 - 03 September 2011

Singapore & Maleisië

20 Juli 2010 - 05 Augustus 2010

Mexico, Mexiiiihiiicooooo!!!

04 Juli 2009 - 29 Juli 2009

Annieke heeft weer wat in de kop... Indonesië!

14 Juni 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: