Mexicoooooooooooooo-oh! - Reisverslag uit Santa Fe, Verenigde Staten van Annieke Zantinge - WaarBenJij.nu Mexicoooooooooooooo-oh! - Reisverslag uit Santa Fe, Verenigde Staten van Annieke Zantinge - WaarBenJij.nu

Mexicoooooooooooooo-oh!

Door: Annieke

Blijf op de hoogte en volg Annieke

10 September 2007 | Verenigde Staten, Santa Fe

En daar is tie weer...
Vanuit New-Mexico. (Net ook al, maar doe net alsof)
Helaas moest ik San Diego verlaten, want dat vond ik echt een hele gave stad en prettig om alleen te zijn.
Ik ging met de bus naar Santa Fe, 24 uur.
In de bus zat ik met de moeder van de marinier, hij reisde ook zat op de bank naast ons. De moeder apetrots want haar zoon was geslaagd voor z'n marinier examen oid. Hij was gebasseerd in San Diego daar hadden ze zijn diploma-uitreiking en ze liet trots z'n foto zien met baret enzo. En eigenlijk... half van de jongens zo rond de 20 die ik hier in Amerika heb gesproken zitten in het leger. En veel in de mariniers, en nee... ik weet het verschil, niet bij de marine.
Amerikanen zijn heel trots heb ik ontdekt op hun land, op hun geloof en op hun leger. Op heel veel auto's zie je stikkers met 'we support our troups' of 'my sun fight for our country' of zelfs t-shirten.
De jongen in de bus had ook een mariniers t-shirt aan en gelijk begonnen een aantal meiden tegen hem te praten. En iedereen had er wel wat over te melden; 'my sun also fights' 'I've got 9 brothers at mariniers' (en ik overdrijf niet he) Maar goed... allemaal heel interessante gesprekken. En de moeder was een echte moeder want ze had allemaal snoepjes enzo en ze liet me allemaal foto's van thuis zien erg leuk!
En ze reisden de hele tijd met me mee. En toen moest ik alleen uit de bus in Santa Fe en het regende... helaas. Erg klein stationnetje op het industrie-terrein nou dan schiet de moed je wel ff in de schoenen. Dus ik toch maar op zoek naar het hostel. Na een uur met mijn koffer en mijn rugzak eindelijk aangekomen. Leuk hostel eerst dacht ik, k weet niet, maar leuke mensen, en gratis eten en ik heb een gezamelijke kamer maar tot nu toe ben ik nog alleen daar, weet niet of ik daar echt blij mee ben maar ok kan niemand mijn troep zien.
Daarna leuke dag gehad, want ik wou naar het centrum gaan en toen kwam ik hier een jongen en een meid tegen die daar ook heen wilden. Dus we zijn samen gegaan wat gegeten wat bekeken. Ze kwamen uit de buurt van New York, Machachettes en de meid gaat hier studeren. Erg gaaf. Gezellig gehad en toen terug naar het hostel.
Santa Fe is niet zo geweldig als ik dacht, veel industrie. En Indianen stad. Niet echt super, helaas!
En mijn plan wordt waarschijnlijk Nashville in plaats van Oklahoma City, maar weet nog niet zeker!
De verhalen zijn nu in ieder geval weer up-to-date!
Kallem an en heeel veel plezier op Ruinerwoldsfeest!

Groeten!

  • 10 September 2007 - 05:48

    Jennette:

    Hoi Annieke
    Wat een belevenissen allemaal zeg,
    veel succes deze laatste dagen van je trip.
    groet van de hele familie

  • 10 September 2007 - 08:32

    Anne:

    Heee, ik vorige week zowat elke dag kijken of je er nog wat nieuws op had gezet, kijk ik nu weer, zo ineens 5 grote verhalen!! Nou.. ik heb ze nog niet allemaal gelezen! Heeel veeel plezier nog! En zaterdag kom je weer?
    Doeiii en geniet er nog ff van! XX

  • 10 September 2007 - 09:06

    Hilco En Bettie:

    Zo, maar even een kop thee er bij gehaald want er staat zoveel nieuws op daar gaan we even voor zitten.Fijn voor je dat het reizen in je uppie je toch meevalt, anders was het zo`n domper geworden. Hopen dat je nog een leuke week hebt en dan weer terug naar ons kleine landje dat je in een paar uur kunt oversteken. Heeft ook zo zijn charmes. Groetjes

  • 10 September 2007 - 09:26

    Fiona:

    Wat een leuke verhalen weer! Ben blij dat je je alleen ook goed weet te vermaken! Veel succes nog de laatste week! Ben trouwens ook erg benieuwd naar de foto's!

  • 10 September 2007 - 15:54

    Nog Even En Dan Weer:

    thuis, wat zul je weer moeten wennen, of zal het zo gaan als marja, je vertrouwde wereld en je rolt er zo weer in.
    Geniet er nog maar even van!!!
    Tot gauw, van ons allemaal. doei. xxx

  • 10 September 2007 - 17:13

    Corine:

    Wat een verhalen! Ik dacht dat ik gisteren nog bijgelezen was...! Vandaag je 'moeder'nog even gesproken! Je moet voor zaterdag toch echt maar een zaaltje huren.. Zoveel fans heb je! Super!
    Groetjes!

  • 10 September 2007 - 18:04

    Marja:

    Ja, geniet er nou maar van! Het klinkt eigelijk allebei wel leuk.. Nashville of Oklahoma city! Wat raadt de Lonely Planet aan?

    Hier in NL hebben we in middels de open haard weer aan.. Koud hier! Hoe warm is het daar??

    Wordt zaterdagavond druk hoor ik.. ik heb de hele 'gang' al uitgenodigd.. Gold Old Skopje :-)

    Groetjessss

  • 11 September 2007 - 10:02

    Nog Een Paar :

    nachtjes slapen en dan is ze weer terug. hoe zal het haar hier in NL gaan bevallen???

  • 12 September 2007 - 11:23

    Bettine:

    He Annieke
    Ik heb echt al veeeel te lang niets meer van me laten horen! Echt schandalig! Sorry sorry sorry!! Maar ik ben weer helemaal op de hoogte nu en ben echt jaloers!! Ik druk an die arbeit en jij lekker ant genieten van je rondreis! Groot gelijk meisie! Ik wou je nog ff bedanken voor je leuke kaartje! Echt lief! Als je terug bent moeten we nodig een keer wat afspreken. (ook namens jill en ine) Nou doe nog kalmpies an en tot sprekens!
    groetjes bettine

  • 13 September 2007 - 16:22

    Anne:

    Nog even.. en dan ben je er weer!!
    Een goede terugreis als je dit nog leest voor die tijd!
    Geniet er nog ff van..!
    Liefs..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annieke

Ga met me mee en vlieg de wereld rond.......... Don´t worry, be happy! Diploma's hangen aan de muur, m'n bedje ligt gespreid de vrijheid heb ik nu niet meer, alleen maar vrije tijd! Dag vader en dag moeder dag lieve allemaal (zuster Ursula heb ik niet) Ik ga naar Amerika!!! M'n rugzak en mijn tentje mee, de vlinders achterna!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 58071

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 01 September 2012

Panama en Costa Rica

22 Augustus 2011 - 03 September 2011

Singapore & Maleisië

20 Juli 2010 - 05 Augustus 2010

Mexico, Mexiiiihiiicooooo!!!

04 Juli 2009 - 29 Juli 2009

Annieke heeft weer wat in de kop... Indonesië!

14 Juni 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: