What's on the site, stays on the site.... - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Annieke Zantinge - WaarBenJij.nu What's on the site, stays on the site.... - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Annieke Zantinge - WaarBenJij.nu

What's on the site, stays on the site....

Door: Annieke

Blijf op de hoogte en volg Annieke

09 September 2007 | Verenigde Staten, San Diego

Hey!

Waar was ik gebleven? San Diego!

Volgende dag bedacht ik dat ik wel wou gaan Scuba diven duiken, zou heel mooi zijn daar. Dus ik vroeg uit bed om wat lui te bellen, maar ze namen niet op, hadden geen plaats en mijn telefoonkaart werkte niet mee. Dus na een poosje besloot ik maar gewoon naar het strand te gaan om te kijken of ik zo'n duikschool kon vinden.
Ik in de bus. Komt er een jongen binnen hele verhalen tegen de buschauffeur, komt naast mij zitten. Best gezellig, Italiaan, maar zo zag hij er niet uit. Maar wel een vet lachen een accent, jammer dat ik dat zo niet kan schrijven. ' Anni'eke w'hat doe joeee wannaaa doe'?
Maar goed, hij had ook niet echt grote plannen dus kwam er op neer hij wou wel met mij mee naar het strand. En deze jongen was niet heel vervelend dus vond ik wel gezellig. Eerst naar een toerist office, wat info. Toen naar een plek waar we zeehonden konden kijken, die lagen gewoon op het strand of ze zwommen onder je in de zee, erg gaaf. Daarna wat rondgelopen langs de kust. Zagen we een mooie baai waar een aantal mensen aan het zwemmen waren. Maar denk niet dat het warm was, het was best koud, nou ja... zo'n 23 graden maar veel wind. Dus wij ook naar het water, wat op de rotsen geklauterd. Toen kwamen we 2 andere jongens tegen op het strand waar we onbewust zo'n 3 uur mee gepraat hadden, ze waren naar Amsterdam geweest en ze wouden graag weer naar Europa en allerlei dingen. De Italiaan was erg geinteresseerd hoe Amerikaanse meiden waren. En nou ja... ik stond er ook bij dus voelde aan dat ik af en toe maar ff rondje moest lopen. Maar t was best interessant om te horen. Want; ' Amerikaanse meiden willen veroverd worden, ze doen heel arrogant, ze spelen de hele tijd een spelletje met je, en je moet ze de hele tijd vermaken anders vervelen ze zich' aldus de Amerikaanse jongen.
Daarna met z'n allen de sunset bekeken. Het was trouwens een heel mooi strand er kwamen mensen trouwfoto's maken...
En als leuke afsluiting zou het wel leuk zijn om met z'n allen ff wat te drinken in de kroeg, maar de 2 jongens waren nog maar 20 dus helaas...
Wij weer terug naar hostel. Hij sliep ergens in hotel en we besloten wat te gaan eten, want we waren uitgehongerd.
We spraken om 10 uur af, ik had mijn grote twijfels of hij zou komen en waarom ik in vredesnaam naar het busstation was gelopen, maar het was vrijdagavond druk op straat dus ik was blij dat ik niet al naar bed hoefte. Wat gegeten wij TGI Friday, op tip van Fiona (nu heb ik ze allemaal gedaan! Lekker!) daarna nog ff wat gedronken in een pub met muziek leuk!
Kortom ik dacht dat het een saaie dag zou worden maar het was eigenlijk erg gaaf!
1 voorwaarde; ga me niet allemaal vragen naar die jongen... was gewoon een leuke, aardige jongen. 27 jaar. Hoor waarschijnlijk nooit meer wat van m!
Maar ik heb me best vermaakt!

Groeten!

  • 10 September 2007 - 07:47

    Linda:

    Ik hoor 't al weer...je komt genoeg mensen tegen om er 'n leuke dag van te maken!! Gezellig ja!! Keep on having fun the last days en see ya soon!! Of kan 't gewoon in 't Nederlands, haha?!
    Liefs Lin

  • 10 September 2007 - 15:51

    Thuisfront:

    jammer, dat het duiken niet is doorgegaan??? Ik merk wel dat je mensen van alle nationaliteiten spreekt.
    succes!!! xxx mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annieke

Ga met me mee en vlieg de wereld rond.......... Don´t worry, be happy! Diploma's hangen aan de muur, m'n bedje ligt gespreid de vrijheid heb ik nu niet meer, alleen maar vrije tijd! Dag vader en dag moeder dag lieve allemaal (zuster Ursula heb ik niet) Ik ga naar Amerika!!! M'n rugzak en mijn tentje mee, de vlinders achterna!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 58056

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 01 September 2012

Panama en Costa Rica

22 Augustus 2011 - 03 September 2011

Singapore & Maleisië

20 Juli 2010 - 05 Augustus 2010

Mexico, Mexiiiihiiicooooo!!!

04 Juli 2009 - 29 Juli 2009

Annieke heeft weer wat in de kop... Indonesië!

14 Juni 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: