Thunder! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Annieke Zantinge - WaarBenJij.nu Thunder! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Annieke Zantinge - WaarBenJij.nu

Thunder!

Door: Annieke

Blijf op de hoogte en volg Annieke

10 Augustus 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hey!

Ok allemaal, bereid je maar voor op een groot verhaal, ik heb niet echt veel nieuws te vertellen maar ik ben vrij vanavond van cabinduty. 1 probleempje de spatiebalk werkt niet echt mee. Die gaat heel zwaar dus t duurt ff wat langer.
Ik zal maar gewoon ergens beginnen en ik zal ff wat algemeen over Amerika vertellen want als ik ga rondreizen zal ik niet veel tijd hebben, aangezien we onze reis hebben gepland gisteren. Druk programma, toen ik de bus tijden zag dacht ik we zijn gek. Maar toen... zag ik een mailtje van wat mijn paps, mams en broertjes op vakantie hadden gedaan in 2(?) dagen! Dus toen dacht ik, het zit in de familie, ik zal het wel overleven.

Het bovenstaande stuk heb een uur geleden getypt, toen dacht ik nog dat ik de wereld aan tijd had, maar het afgelopen uur heb ik met mijn vingers in de oren half met mijn ogen dicht hier in de stafflounge gezeten. Want het onweerde!!! Niet normaal. Het flitste de hele tijd door hele hemel lichte op, en het donderde soms heeel harde klappen dat ik bijna van de bank vloog. Nog nooit zo erg meegemaakt! Het is trouwens niet zo gek, want de afgelopen dagen hebben we een record gebroken hier. Jaja... een heus warmterecord! 110 graden! Das zo'n dikke 40 C, zo heet dat we 's middags alleen het zwembad open hadden en sproeiers, zelfs de dock was dicht. En dan is het net zo als in NL, na hitte komt onweer. En geloof me het is hier net zo stikkend heet als thuis. Ongelooflijk zweten, het gutst je van het lijf.
Nu is alles weer rustig, kan ik eindelijk douchen!!! Want je denkt misschien ze is elke dag in het zwembad maar dat is zoooo smerig water. Het lijkt net of er een olieramp was, al het water is bedekt met een olievlek van de zonnebrandolie, wat de kinderen elke dag op moeten doen (jaja...ook dat controleert de inspector). Ook is het zwembad vol met haren, en ze zwemmen hier verplicht met waterschoenen dus ook aardig was zand (wat ik net zaterdag allemaal op gestofzuigd had).

Tijd voor bed dus, nu kwart voor 11, en er is iemand in de cabin aan het wachten tot ik weer kom! Dus zal niet te laat terug gaan.

Groeten Annieke

P.S. Heb er vandaag precies 8 weken op zitten, nog 5,5 te gaan... Time flies!

  • 10 Augustus 2007 - 05:54

    Ma:

    Annieke, geweldig dat je zelfs vanafstand ons oppept. Geniet nog volop van deze laatste groep, misschien ga je ze nog missen. Veel plezier met de voorbereidingen!! Jammer dat wij je telefoontje gemist hebben.
    xxx veel liefs ons allemaal.

  • 10 Augustus 2007 - 08:53

    Marja:

    Irritant hè, als de spatie het niet doet! Heb het gevoel alsof je al een jaar weg bent ofzo.. maar dus nog maar 8 weken!

    Super dat je de Lonely Planet gebruikt! Hoop dat je er een mooie onvergetelijke rondreis mee kunt maken! Ik ga weer gauw verder.. nog 5 dagen tot dè deadline.

    Groetjes!!

  • 10 Augustus 2007 - 14:57

    10:

    Heey Niekie! Ja die buitjes zijn daar ietwat anders dan in NL! We hadden ook eens een onweerbui in Canada.. Mijn opa en oma trokken de jas al aan en we moesten allemaal beneden gaan zitten met een jas aan, zo hard.. MAarja ze gaan zelfs met onweer in NL met de jas beneden zitten :P MAar t was zeker spectaculair :D Nou maar doe rustig aan en succes maar weer! xxx

  • 10 Augustus 2007 - 18:42

    Opa En Janny:

    he, annieke, je verhaal gehoord, ben vandaag met grietje door de bossen en de heide naar ommen gefietst. Het was een mooie fietstocht. Fokke heeft ons weer bij de Lindenberg in Ommen weggehaald.
    Verder nog veel plezier daar en succes bij het reizen.

  • 10 Augustus 2007 - 20:41

    Fiona:

    He Annieke, bedankt voor je kaartje! Heel lief! Ik zal je binnenkort een mailtje sturen met goede tips voor leuke bezienswaardigheden.
    Heb deze week weer voor het eerst gewerkt. Moest er echt wel weer inkomen hoor, erg snel moe. Maar dat zal snel wel beter gaan, denk ik.
    Fijn weekend!

  • 11 Augustus 2007 - 12:36

    Feddrik:

    hey annieke
    veel plezier met het rond reizen.
    en waar schijnlijk wacht de bus niet op je dus zorg maar dat je op tijd bent ;)
    Nog bedankt voor je kaart en cadeau.
    en de groeten uit denemarken.

    groeten

    P.S ma waarschijnlijk ga ik zondag naar polen werken dus weet niet als ik bereikbaar ben. denk dat ik donderdag avond weer komen.

  • 12 Augustus 2007 - 11:45

    Marieke Thijn:

    Ha die juf Annieke!
    Hier even een kort berichtje van mij, Marieke Thijn! Hoorde van je moeder in de C1000 dat je in Amerika zat; wat super leuk!!! En wat fijn dat je het zo naar je zin hebt! Deze week dus je laatste groep... Geniet er nog even van, want als het leuk is gaat het altijd zo voorbij. Ook hoorde ik dat je daarna nog een paar weken met een 'vriendin' gaat reizen. Ondernemend hoor! Heel veel plezier nog even!

    Groetjes juf Marieke haha!


  • 12 Augustus 2007 - 16:54

    Anne:

    Heee Annieke! veel plezier nog de laatste week met de kinders! Geniet nog ff van de leuke dingen die je daar nog kunt doen! en alvast heel veel plezier met rondtrekken!!! Ook groetjes en een dikke kus en veel plezier van Edwin, Hahah.. doeiiI!

  • 12 Augustus 2007 - 18:33

    Marja:

    Hey Frau Zantinge! Je mag wel ff op MSN komen hoor!! Of kan dat niet?? Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annieke

Ga met me mee en vlieg de wereld rond.......... Don´t worry, be happy! Diploma's hangen aan de muur, m'n bedje ligt gespreid de vrijheid heb ik nu niet meer, alleen maar vrije tijd! Dag vader en dag moeder dag lieve allemaal (zuster Ursula heb ik niet) Ik ga naar Amerika!!! M'n rugzak en mijn tentje mee, de vlinders achterna!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 58064

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 01 September 2012

Panama en Costa Rica

22 Augustus 2011 - 03 September 2011

Singapore & Maleisië

20 Juli 2010 - 05 Augustus 2010

Mexico, Mexiiiihiiicooooo!!!

04 Juli 2009 - 29 Juli 2009

Annieke heeft weer wat in de kop... Indonesië!

14 Juni 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: