Believe it.... or not..... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Annieke Zantinge - WaarBenJij.nu Believe it.... or not..... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Annieke Zantinge - WaarBenJij.nu

Believe it.... or not.....

Door: Annieke

Blijf op de hoogte en volg Annieke

08 Augustus 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ben ik weer! Leuk zoveel reactie's! Daar doe k t voor!

Ja jongens regels regels regels hier op het kamp. En wat erg (ahum), met hydro moet er nu een lifeguard mee. Wat erg... ik ben al twee keer mee geweest in twee dagen. Ideaal dus!
Gisteren... ja geloof het of niet... we deden hydro, ik moest beetje opletten in de boot, net het laatste kind op de rubber band. Zegt Nathalie de bestuurder van de boot:' Ow... Ik zie vinnen daar.' Ik kijken, ik zeg 'o, nee... haaien???' Nee... zegt ze.... DOLFIJNEN!!!! Zooooooo gaaf!!! Minstens 15 en ze waren dichtbij de boot! Alle kinderen waren helemaal door het dolle en ik misschien nog wel het meest! Wauw... zo'n 5 meter vanaf de boot. En we doen altijd hydro op het meer bij het kamp, en dat meer loopt uit op de zee. Zooo gaaf... en deze stupid Annieke had geen fototoestel mee!!!!
Dus kwamen we hier op het kamp, en niemand geloofde me!!! Maar gelukkig had Nathalie het opgenomen op haar telefoon. Het was niet heel duidelijk, maar toch... en nog steeds, geloven ze me niet. Ik ben dan misschien Dutch, maar ik weet toch echt wel hoe een dolfijn er uit ziet. Jullie geloven me toch wel???
Verder gaat alles z'n gangetje hier. Leuk nieuw team, niet heel speciaal, gewoon leuk, nog een meisje die de eerste sessie ook in m'n team was. Heel veel kinderen komen twee sessie's sommigen met een pauze en sommigen 2 sessie achter elkaar. Of ze zijn hier een sessie en ze gaan naar een basketbalkamp of een voetbalkamp oid. Anders vervelen ze zich blijkbaar, ze hebben hier dan ook iets van 8 weken vakantie.
Ik heb ook nog schokkend nieuws, ik ben vandaag vermoord, met een douchegordijn op het Trangelbal veld (dat is een balspel). Jaja... want ze hebben hier het moordspel voor het personeel opgestart en ik dacht dat ik wel zou winnen nou mooi niet. Je krijgt een papier waarop staat wie je moet 'vermoorden', ik moest iemand 'vermoorden' met een oranje zwemvest in de chapel (niet gelukt) maar er worden mensen vermoord met kano's in de het paardenweiland, met ganzenveren in het zwembad, met radio's in de dock, of met walkie-talkie's in de gereedschap schuur. Jaja... dus de vreemdste situaties wel lachen, maar helaas lig ik er al uit. Je hoeft trouwens niet echt te vermoorden, mocht je dat denken, zorgen dat diegene met jou daar is en het zelfde ding aanraakt.

Nu moet ik douchen, vanavond voor de 3e avond op rij werken in de cabin, dus druk druk druk. Maar dan een poosje vrij van dat. Internet is super langzaam, dus ben er niet veel!

Groeten Annieke

P.S. Hotmail wil op het moment niet openen, mocht iemand wat belangrijks gestuurd hebben.

  • 08 Augustus 2007 - 05:25

    Wat Spannend:

    Je weet het wel spanned te maken hoor!!!
    Je moet gewoon je verhaal uitlezen anders weet je de waarheid niet. Doe de groeten aan FLIPPER! Wij hadden inderdaad onze vakantie-ervaringe gemaild maar die zul je dan wel tzt lezen.
    xxx tot ziens maar weer van ons allemaal.

  • 08 Augustus 2007 - 09:35

    Vraagje?:

    je houdt niet van slangen, hou je dan wel van haaien???
    of was je erg blij dat het dolfijnen waren??

    groetjes

  • 08 Augustus 2007 - 16:30

    Slang:

    Wij hebben een echte gladde slang gezien op het Fochtelooerveld. Iemand had hem in de hand en liet hem ons nog even zien. Want deze slangen zijn zeer zeldzaam. Hij was niet zo groot. Ik denk 30 cm lang en 2 cm doorsnee. Maar wel echt want, je weet, hé dat tongetje ging zo sssst, sssst. Die man had hem speciaal voor ons nog even in de hand gehouden, omdat hij zo uniek was.

    Pa en Ma

  • 08 Augustus 2007 - 20:10

    Fam. Martens:

    Hoi Annieke,
    Geweldig om die dolfijnen zo dicht bij te zien. Leuk hoor.
    Wij gaan vrijdag a.s. voor een weekje op
    vakantie naar Kijkduin.
    Jij verder heel veel succes.

    Groetjes van ons allemaal, Alie

  • 08 Augustus 2007 - 21:10

    Gipsy W.C.:

    Hey Niek, super de super de super, dolfijnen gezien!!!! Gaaf!!! Ik heb 't ook druk met van alles en nog wat...maar geen moordspel zeg...lijkt me wel 'n uitdaging om 't voor elkaar te krijgen met de attributen die je nodig hebt!! Ik heb de site weer bijgewerkt hoor!! Hoop dat je 't binnenkort kunt lezen, want ik heb er m'n best op gedaan!! Foto's volgen nog!

    Groetjes!!

  • 09 Augustus 2007 - 17:10

    Nr 5:

    Hey niekie heb je een mailtje gestuurd maar zal wel weer nie werken daarom vanuit deze plaats veel succes met je laatste ronde kids...

    dikke kusz mij

  • 09 Augustus 2007 - 20:23

    Geralde :

    Succes met de laatste groep, hopen dat die net zo leuk (of leuker) is dan de vorige groep.
    Morgen ga ik op vakantie naar de Alpen in Frankrijk. Een weekje leuke activiteiten doen. Vertel nog wel hoe en wat.

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annieke

Ga met me mee en vlieg de wereld rond.......... Don´t worry, be happy! Diploma's hangen aan de muur, m'n bedje ligt gespreid de vrijheid heb ik nu niet meer, alleen maar vrije tijd! Dag vader en dag moeder dag lieve allemaal (zuster Ursula heb ik niet) Ik ga naar Amerika!!! M'n rugzak en mijn tentje mee, de vlinders achterna!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 58062

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 01 September 2012

Panama en Costa Rica

22 Augustus 2011 - 03 September 2011

Singapore & Maleisië

20 Juli 2010 - 05 Augustus 2010

Mexico, Mexiiiihiiicooooo!!!

04 Juli 2009 - 29 Juli 2009

Annieke heeft weer wat in de kop... Indonesië!

14 Juni 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: