Mac Donalds, KFC and Pizzahut! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Annieke Zantinge - WaarBenJij.nu Mac Donalds, KFC and Pizzahut! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Annieke Zantinge - WaarBenJij.nu

Mac Donalds, KFC and Pizzahut!

Door: Annieke

Blijf op de hoogte en volg Annieke

05 Augustus 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal!

Hoe gaat het daar? Druk met vakantie's? Woodstock weer achter de rug? Mooi weer in Nederland?

Hier is het heet!!! En zweten. Zo'n 40 graden en ongelooflijk vochtig, drukkend. Ik raak er nog niet echt aan gewend, maar ze zeggen dat het zoals het deze week is het normaal gesproken de hele zomer is. Ben ik blij dat dat voor mij nog niet geldde.
Maar gelukkig heb ik mijn fantastische life-guard baantje. Ik ben elke les in het water. En vandaag (zaterdag) nu de kids weg zijn, moesten we de bodem van het zwembad 'stofzuigen' met een vacuum ding, nou das helemaal geen ramp hoor, als we dan toch moeten werken dan maar in het water. Al was ik wel een beetje chaggie want normaal gesproken krijgen we altijd 'echt' eten als de kinderen er niet zijn, maar nu kregen we hamburgers en chips voor lunch zoals altijd. Dus had ik ook niet echt zin om me uit te sloven.
Vanavond hadden we onze laatste trip in de schoolbus waarschijnlijk, op naar de Pizzahut. Jaja... het is echt ' (8)Mac Donalds, Mac Donalds, Kentucky fried chicken of the Pizzahut (8)' . Heb ze de gebaren bij het lied maar ff geleerd want die kunnen ze hier goed gebruiken. Beetje teleurgesteld in het eten hier, komt me m'n neus uit en echt gezond word ik er ook niet van. Dus mams... ik vraag het nu maar vast maar kunnen we please..... 15 en 16 september stamppot rauwe andijvie (tante coby heb je nog wat in de aanbieding???) of stamppot boerenkoel of bonen met gekookte aardappelen eten? Zie er nu al naar uit.
En denk nou niet 'wat de boer niet kent dat vret ie niet' t is meer... ' eigen haard is goud waard' (zoiets???)
Maar behalve het eten, is alles hier nog steeds uitstekend hoor! Leuke sessie met kids achter de rug, ze waren echt heel leuk!
We hebben onze day-off van donderdag op vrijdag gehad. Niks bijzonders, naar Brother Rogers huis uitgeslapen, op zoek naar bussstation voor busticket wat een half uur zoeken betekende en drie kwartier bezig met boeken (wat een mutsen daaro) daarna naar de Mall (winkelcentrum) waar ik niks nodig had, dus niks gekocht. En weer op weg naar huis!
ff langs Wallmarkt, grote supermarkt, errug groot. Ff wat foto's af laten drukken bij de ' drogisterij- Jeanette-machine'. Ik dacht nog dat wordt wel wennen nu ik het zelf moet doen zonder gezellig tante, maar dat viel reuze mee. Sjonge jonge wat een kletsmajoor, 'die foto is leuk en die.. en die.. o you look so nice...' Nadat ze het kabeltje de hele tijd in de machine moest houden en heel wat gescheld heeft op de machine is het toch gelukt en is ook dat geregeld!
We hadden heel wat mensen op krukken afgelopen sessie, maar Adam is terug, hij is een soort 'baas' erg leuk! Want het is wel fijn dat we niet allemaal vrouwen 'boven' ons hebben, die kunnen zo overdreven doen (ik weet t, ben zo ook van dat geslacht...)
OK, zal binnenkort verder typen. MOET nu naar bed, ja je gelooft het niet zaterdagavond 1 uur. Annieke naar bed, en moet nog wel van de baas.
Morgen nieuwe kids ben benieuwd!

Groeten!!!

  • 05 Augustus 2007 - 05:30

    Mama:

    gisteravond net je vorige verhaal gelezen, maar ik kon me niet bedwingen om vanmorgen vroeg toch even te kijken en ja hoor, weer een nieuwe. Wij zeggen tegen iedereen als je leest, moet je ook even reageren, houd haar op de been, als je misschien toch een klein dipje hebt, of zijn alle bergen daar tot in de wolken of hoe zeg je dat?? Nou ja en je weet het is dit weeken TRUCKSTAR dus bijna niemand thuis. Gelukkig is Ludian er nog! We zullen vanavond wel weer horen.
    xxx Veel liefs en succes met je laatste ronde kinderen.

  • 05 Augustus 2007 - 07:32

    Hilco En Bettie:

    Annieke, komt vast goed als je thuis komt met het eten, maar we vroegen ons af wat eten ze daar als ontbijt? Hopelijk geen vette dingen zodat je s`morgens goed kunt beginnen.
    We hopen dat de laatste sessie de kinderen net zo leuk zijn, maar geen storm en slangen voor jou.
    Hier schijnt de zon dus we gaan er buiten even van genieten.

    Groeten vanaf Weerwille

  • 05 Augustus 2007 - 10:48

    Fiona:

    Kan me voorstellen hoor dat je een beetje zat bent van het eten. Straks in je laatste vrije weken dan moet je bijvoorbeeld naar een Subways gaan, daar kun je heerlijke belegde broodjes krijgen! Of naar een Ruby Tuesday, TGI Friday's of Charley's. Dit zijn restaurants met lekker gevarieerd eten. En niet heel duur!
    Met mij gaat het trouwens nu beter. Ik ga dinsdag weer beginnen met werken, halve dagen eerst.
    Veel succes met de nieuwe kids!
    Groetjes vanuit een super zonnig NL!

  • 05 Augustus 2007 - 12:22

    10:

    Hoihoi Niekie!!! Now join the club; ik lag zaterdag ook al om 1 uur :D Maare ik hoop dat de nieuwe kids net zo leuk zijn als de vorige.. Ik denk wel dat je straks heeeeeeeeel gekleurd terugkomt, al die zon met dat water.. ben benieuwd!
    Het is hier nu eindelijk ook wat mooi weer! Krijg er alleen niet zo heel veel van mee, want deze week heb ik sowieso al 45 uur gewerkt en volgende week ziet er niet veel anders uit.. maarja mag niet klagen!!! Nou zet hem op daarzo en tot gauwies!!! Liefs 10

  • 05 Augustus 2007 - 21:13

    Geert En Alie:

    Hoi,
    De laatste groep kinderen al weer Annieke wat gaat het snel.
    Dit weekend truckstar gehad, je broer Bernold was hier met vriende te slapen. Ze hadden het erg gezellig volgens mij.
    Vandaag naar de Ieberenplas geweest want het was hier eindelijk zomer.
    Opa en Janny waren er vanavond te koffiedrinken. Al met al dus een gezellig weekend.
    groetjes van ons allemaal Alie

  • 06 Augustus 2007 - 09:39

    Bossie:

    hey nieke,
    hier is alles goed in oldemarkt, eindelijk mooi en warm weer. linda heeft het hele weekend gelogeerd bij mij, lekkr dicht bij woodstock, samen 3 dagen geweest, was een gezellig feestje. veel plezier met de laatste groep kinderen, geniet ervan voor je het weet is het weer voorbij.

    groetjes bossie

  • 06 Augustus 2007 - 18:35

    Jill:

    Hey Annieke!!

    Ik ben weer terug uit het warme italie en weer helemaal bij gelezen (kon er haast wel een bij-lees-vakantie bij aan plakken;))..wow het lijkt alsof het met de week spanender wordt daar!! je kunt er straks wel een boek over schrijven :)
    Erg leuk!! tot lees!!

  • 07 Augustus 2007 - 08:47

    Corine:

    Hey! Afgelopen paar dagen hebben wij hier ook super mooi weer gehad! Zelfs ik wordt bruin, omdat ik was vergeten te smeren... Gisteren met Linda mee geweest trainen... Best heftig! Maar heel leuk! Heb alleen het idee dat ik niet verder kom als het touw vasthouden... Haha! Wordt ooit beter. Succes met de laatse kids! Groetjes!

  • 07 Augustus 2007 - 16:27

    Wim En Coby:

    annieke we genieten altijd van je verhalen dus de laatste groep kinderen al weer heel veel plezier, hier is alles goed een beetje warmer groetjes annieke

  • 07 Augustus 2007 - 16:33

    Bettine:

    Hey Annieke
    Ik vind het knap dat je elke keer zulke leuke verhalen schrijft en zoveel!! Echt leuk om te lezen! Ga zo door! Succes en veel plezier met de laatste groep kids! groetjes Bettine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annieke

Ga met me mee en vlieg de wereld rond.......... Don´t worry, be happy! Diploma's hangen aan de muur, m'n bedje ligt gespreid de vrijheid heb ik nu niet meer, alleen maar vrije tijd! Dag vader en dag moeder dag lieve allemaal (zuster Ursula heb ik niet) Ik ga naar Amerika!!! M'n rugzak en mijn tentje mee, de vlinders achterna!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 58066

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 01 September 2012

Panama en Costa Rica

22 Augustus 2011 - 03 September 2011

Singapore & Maleisië

20 Juli 2010 - 05 Augustus 2010

Mexico, Mexiiiihiiicooooo!!!

04 Juli 2009 - 29 Juli 2009

Annieke heeft weer wat in de kop... Indonesië!

14 Juni 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: