Dubbel! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Annieke Zantinge - WaarBenJij.nu Dubbel! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Annieke Zantinge - WaarBenJij.nu

Dubbel!

Door: Annieke

Blijf op de hoogte en volg Annieke

27 Juli 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal,

Ik heb de beste baan die er op het moment bestaat, maar op t moment is t beetje dubbel want de Zwarte Cross is net begonnen...

Maar goed, super baan, vanmorgen weer hele morgen in de speedboot gezeten en zelf ook hydro gedaan! Gaaf, te gaat me steeds beter af. Tis vandaag weer erg heet, maar op t water krijg je daar gelukkig minder van mee.

Het engels gaat me ook steeds beter af. Ik kan het aardig goed verstaan dus dat gaat goed. Maar dan ben je er nog niet... je hebt hier fluisterende, huilende, boze, enthousiaste stemmen. Dan heb je ook nog gesprekken die je eigenlijk niet hoort te volgen maar die wel interessant zien, commando's over afstand en alle accenten. Maar goed... ik overleef het allemaal aardig. Alleen wat te doen als alle meiden in de cabin zo ongeveer ruzie hebben, omdat een meisje bazig doet en volgens iedereen perfect is. Zoiets is moeilijk op te lossen in het Nederlands, laat staan in het Engels. Maar ook dat heb ik gisteravond overleefd. Ik heb mijn engelse Kikker en Pad boek er bij gepakt, een verhaal voorgelezen over de perfecte kikker en dan er over gepraat. Valt niet mee, maar wel weer een goeie les.

Dan hebben we deze sessie nieuwe kinderen. Ik heb majors (de oudste meiden) erg leuk! Erg enthousiast. Majors betekend dat ik waarschijnlijk dinsdag naar Kings Domanian ga, een groot waterpretpark in Virginia, dus ik ben benieuwd. Lijkt me super gaaf. Ze zijn zeg maar tussen de 11 en de 13 jaar oud.

Slang:
zoals de meeste mensen weten, ben ik als de dood voor slangen, maar ik ben bang dat ik dat hier wel af ga leren.
Ja het was vorige week. En door alle consternatie was ik het vergeten te melden. Maar.... vorige week. Had ik cabinduty, slaapdienst, dat betekend kids in bed bonjouren als ze uit de douche komen.
Ok, als de kinderen hier gaan douchen kleden ze zich uit in de cabin (dat zijn grote stacaravans met alleen maar stapelbedden, 23 per cabin). En dan slaan ze hun handdoek om en lopen ze naar de douche. En zo ook weer terug. En ze hebben allemaal een klein mandje met shampoo en zeep enzo er in.
Maar goed vorige week in de avond. Ik was in de cabin. En dan kinderen waren buiten aan het roepen. Dat er een slang was. Een echte een zwarte! Aahh.... zo'n meter lang en hij kronkelde. En ja.. hij kwam richting onze cabin, ik was als doodsbang. En hij rond onze cabin. En de kinderen... sommigen gillen, anderen ' doe normaal het is een gewone gardensnake (tuinslang)' nou... bij ons is een tuinslang toch wel echt even iets anders!!!
Maar goed... kids in de cabin. Gordijnen dicht. Adam, onze administratie jongen, heeft hem weg gejaagd met mijn hulpcounsellor. Pffff... dat was doodeng.
Helaas... dat was nog niet alles, want gisteravond liep ik uit de douche om mijn handdoek op te hangen aan de lijn en ik stapte met slipper op een slang..!! Weliswaar een kleine, maar ik schrok me een hoedje. Maar ook dat heb ik overleefd.
Vanaf nu loop ik 's avonds in mijn verschrikkelijke wandelschoenen kan me niks schelen, want er zitten hier een boel, ik hoor iedereen er over dat ze een slang hebben gezien... Ajj...

Ok verder alles goed hier!
En daar?

Groeten Annieke!

  • 28 Juli 2007 - 05:28

    Je Familie:

    Hé Annieke, je noemt je stukje dubbel en je plaatst hem ook dubbel, of doe je alles dubbel. Je hotmail werkt ook weer zag ik!! Durf je nog wel outdoor te slapen. Veel succes, plezier en een goede arbeid. Wij gaan vandaag boerderijendaggen.
    xxx groetjes en veel liefs maar weer uit weerwille.

  • 28 Juli 2007 - 07:12

    Anne:

    Hé Annieke!! Hier is ook alles goed hoor! Ook al is het de meeste dagen hier wel wat regenachtig... Maar ik denk dat er in augustus een hittegolf komt! Jaja.., niet dat ik er verstand van heb! Bij jou nog steeds een lekker temperatuurtje? Leuke nieuwe groep dus? Succes! Doeiiiiiiiiiiiiiiii X

  • 28 Juli 2007 - 18:06

    10:

    ssssssssssssssssssssssssssss daar moet ik ook echt niets van hebben! bah, maar gelukkig heb je het overleefd :p leuk jah wat oudere dametjes! is weer een goede oefening! Nou succes ermee! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annieke

Ga met me mee en vlieg de wereld rond.......... Don´t worry, be happy! Diploma's hangen aan de muur, m'n bedje ligt gespreid de vrijheid heb ik nu niet meer, alleen maar vrije tijd! Dag vader en dag moeder dag lieve allemaal (zuster Ursula heb ik niet) Ik ga naar Amerika!!! M'n rugzak en mijn tentje mee, de vlinders achterna!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 58073

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 01 September 2012

Panama en Costa Rica

22 Augustus 2011 - 03 September 2011

Singapore & Maleisië

20 Juli 2010 - 05 Augustus 2010

Mexico, Mexiiiihiiicooooo!!!

04 Juli 2009 - 29 Juli 2009

Annieke heeft weer wat in de kop... Indonesië!

14 Juni 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: