Annieke heeft weer wat in de kop... Indonesië! - Reisverslag uit Ruinerwold, Nederland van Annieke Zantinge - WaarBenJij.nu Annieke heeft weer wat in de kop... Indonesië! - Reisverslag uit Ruinerwold, Nederland van Annieke Zantinge - WaarBenJij.nu

Annieke heeft weer wat in de kop... Indonesië!

Door: Annieke

Blijf op de hoogte en volg Annieke

03 Juni 2009 | Nederland, Ruinerwold

Ja het is toch niet te geloven...
Je hebt 6 weken zomervakantie, maar je bent bang dat je niet weet wat je moet doen, omdat je altijd gewend was om te werken in de vakantie dus dan ga je maar naar Indonesië.

Maar... zo makkelijk was het niet, hoor. Maanden van internetten, plannen, overleggen, bijeenkomsten bezoeken, vluchten zoeken, voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, wikken, wegen, twijfelen en nog eens twijfelen zijn hier aan vooraf gegaan.

Ik wou graag vrijwilligerswerk doen. Iets met engelse les geven, maar ik wou niet 700 euro betalen aan een organisatie om alleen maar te mogen les geven, dus heb ik zelf met de mensen gemaild. Ik hoop dat het allemaal goed komt, want spannend blijft het zeker!

En dan nog wat, er is ook nog een heel lief vriendje waar ook al wat vakantiekriebels bij kwamen. En zo gaat het dus, samen die kant op en alleen weer terug, want niet iedereen heeft 6 weken vakantie.

Van 4 tot 13 juli reizen en lekker vakantie vieren. Daarna gaat Arno weer richting huis en ik ga naar Narajava Seva Childs home om de kinderen te vermaken en Engelse les te geven. Ik ben heeeeeeeeeeeeel erg benieuwd naar de grootste eilanden groep ter wereld.
En ik heb er ontzettend veel zin in!

  • 03 Juni 2009 - 04:46

    Mama:

    als je reis, en het werken met die kinderen net zo goed slaagt als de vorbereiding, komt het helemaal goed. Heel veel plezier, maar vergeet je doel niet hé, je wou toch tot rust komen.

  • 03 Juni 2009 - 07:03

    Erika:

    he gaaf man. Klinkt leuker dan Brussel:p. Ben benieuw naar je verhalen!!!

  • 03 Juni 2009 - 07:11

    Marjan:

    Doe maar weer!!!!
    Mag ik mee??
    hahaha, alvast heel veel plezier gewenst!

  • 03 Juni 2009 - 07:21

    Fiona:

    Maandenlange voorbereidingen? Waarom heb ik hier nooit wat over gehoord? ;-)
    Maar zonder gekheid, heel veel succes en plezier! Het wordt vast ontzettend gaaf! Ik spreek je vantevoren vast nog wel op de muziek, toch? Groetjes

  • 03 Juni 2009 - 09:19

    Annieke:

    Huh??? Nou al reacties??
    Ik ging gewoon wat klooien gisteravond.
    Maar jullie spreken me heus nog wel hoor, duurt nog een maand!
    Erika, vermaak je je daar een beetje? Heb jij ook een site? Of nog erikainamerika?

  • 03 Juni 2009 - 12:07

    Jill:

    Zozo onze Annieke weer on tour hoor ;)
    Heel veel plezier!!!!

  • 03 Juni 2009 - 14:05

    Jantiene:

    wauw!!! sounds fun :D Gaat vast helemaal goedkomen met je plannen.Toppie! Big hug

  • 02 Juli 2009 - 13:43

    Ine:

    He Annieke,

    Heel veel plezier in Indonesie!!

    Groetjes Ine

  • 03 Juli 2009 - 11:56

    Jennette:

    Hoi Annieke

    Dus jullie vertekken morgen, we wensen jullie een goede reis en veel plezier!!
    Met het lesgeven veel succes, maar dat gaat vast goed komen.

    groeten fam. Meijer

  • 03 Juli 2009 - 16:47

    Sjoukje:

    hoi annieke

    was gezellig gisteravond vond ik. ik heb het adres van het kindertehuis waar ik het over had. hans en netty nooy, Den passar 80235 Balie. ik heb ook nog een tel. nummer en email eventueel. Goede reis, en prettige vakantie. geniet ervan
    groetjes: sjoukje

  • 03 Juli 2009 - 19:44

    Linda:

    Ik wens je een ontzettende leuke tijd, een groots avontuur, een nieuwe uitdaging, dat past wel in het rijtje thuis bij jou.
    Wij zijn weer terug uit die grösse stadt Berlijn, hartstikke leuk, veel gezien...alleen wel warm zeg... Veel succes!! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annieke

Ga met me mee en vlieg de wereld rond.......... Don´t worry, be happy! Diploma's hangen aan de muur, m'n bedje ligt gespreid de vrijheid heb ik nu niet meer, alleen maar vrije tijd! Dag vader en dag moeder dag lieve allemaal (zuster Ursula heb ik niet) Ik ga naar Amerika!!! M'n rugzak en mijn tentje mee, de vlinders achterna!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 58014

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 01 September 2012

Panama en Costa Rica

22 Augustus 2011 - 03 September 2011

Singapore & Maleisië

20 Juli 2010 - 05 Augustus 2010

Mexico, Mexiiiihiiicooooo!!!

04 Juli 2009 - 29 Juli 2009

Annieke heeft weer wat in de kop... Indonesië!

14 Juni 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: