Het luxe leventje - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Annieke Zantinge - WaarBenJij.nu Het luxe leventje - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Annieke Zantinge - WaarBenJij.nu

Het luxe leventje

Door: Annieke

Blijf op de hoogte en volg Annieke

07 September 2007 | Verenigde Staten, Las Vegas

Toen waren we in Las Vegas.
Omdat het Labourday is waarschuwde iedereen ons dat alles wel eens vol kon zitten. Dus besloten we, om 's avonds Las Vegas in te gaan en dan de bus 's nachts te nemen naar Los Angeles (LA). Dat betekende met onze volle bagage naar het vliegveld naast de carrental. Want we hadden zo'n 3 dagen niet gedouched. Wij naar het fitnesscentrum daar om te vragen of we mochten douchen. Nadat we eerst het hele fitnesscentrum mochten bekijken, besloten we toch maar om het niet te doen voor 10 dollar pp.
Dus op naar de toiletten, we vonden een paar aan het eind van een gang waar bijna niemand zou komen. Daar hebben we al onze spullen uitgestalt en toen moesten we haren wassen, haren knippen, omkleden, wassen, nagels knippen, make-uppen en klaar was kees. Ondertijd kwamen er een paar mensen binnen die wat vreemd opkeken maar niks aan de hand. Toen op naar het busstation waar we de bustijden gingen vragen en of we onze spullen konden stallen. De bus ging pas om 7 uur 's ochtends en we waren al best moe, want we waren al om half 6 opgestaan. En het stallen van onze spullen zou 3 dollar per uur per tas kosten. Hmmm.... dan maar een hotelkamer. Dus ik naar een superdeluxe hotel gebelt (was niet duur, uit het boek) kamer voor 2 met 3 personen geen probleem. Wij daar heen, eindelijk een bed en een douche en een bad! Ons wc-vliegveldavontuur was helemaal niet nodig geweest. Daarna Las Vegas in, wow! WAt een lichten, wat een Casino's! Erg gaaf! En Fiona, Venetie was een hele goeie tip! Dat was echt heel gaaf, was een casino helemaal in stijl van Venetie, zelfs een hele straat waar het leek alsof het dag was. Super! Nog een paar andere mooie en om 4 uur lagen we eindelijk na een hele lange dag in bed!

Liefs Annieke

P.S. Volgende week zaterdag 13:40 ben ik op Schiphol, hoop ik want ik moet nu eerst nog het hele land door bij bus, en je weet het maar nooit met Greyhound!
Nu in San Diego, morgen naar Santa Fe dan naar Oklahoma (ik weet dat daar niks bijzonders is, maar leek me wel veilig en is op mijn route) en dan 1,5 dag naar New York, vliegen naar huis en THUIS!

• 07 September 2007 - 16:33

Annieke:

Ine, zeker gaan we wat afspreken! Maar niet voordat ik mijn foto's heb ingeplakt hoor!
    Lees ook het vorige verhaal van de parken, als je die gemist hebt!
    Groeten!

• 07 September 2007 - 17:02

10:

Home sweet home?!?

• 07 September 2007 - 17:14

Marja:

JAAA!! Ga er nog wel ff van genieten hè!! En dan kom je thuis, waar alles weer oud en vertrouwd is!

Wat een super-mega-gipsy-story! En die auto.. dat had ik wel willen zien! En al die wilde beesten.. BRR! Pas je wel op?? En dat toiletten-van-een-fitnessclub.. jeetje.. volgens mij is Petra ook al gipsy!!

Heb je ook nog een vluchtnummer voor ons?? Als we je op komen halen??

Heeeeeel veel plezier je laatste week!

Maar dat gaat vast goedkomen!

Groetjes!!

• 07 September 2007 - 19:04

Verrast:

door het snelle vervolg. Heb je nog wat gewonnen of heb je niet gegokt.
    Het vliegtuig wacht niet op je!!
    xxx mama en de mannen

• 08 September 2007 - 08:04

Net 'n ...:

real gipsy,haha!! Hoe gipsy kun je zijn met zulke fratsen, haha!! Lachuh ja!! Veel plezier nog deze laatste week!
    Groetjes!!

• 08 September 2007 - 11:57

Corine:

Super verhalen! Heel veel plezier nog deze laatste daagjes! Tot over een week!
    Groetjes

• 09 September 2007 - 10:08

Geert En Alie:

Hoi Annieke,
    Al weer een verslag van jou, super hoor.
    Nog veel plezier de laatste week en we hopen je dan snel te zien en je verhalen te horen. Groetjes van ons allemaal.

Geert, Alie en kinderen