Verplicht internetten, na 24 uur reizen - Reisverslag uit Malakka, Maleisië van Annieke Zantinge - WaarBenJij.nu Verplicht internetten, na 24 uur reizen - Reisverslag uit Malakka, Maleisië van Annieke Zantinge - WaarBenJij.nu

Verplicht internetten, na 24 uur reizen

Door: Annieke

Blijf op de hoogte en volg Annieke

23 Augustus 2011 | Maleisië, Malakka

Vanmorgen, o nee gistermorgen zijn we om 7uur vertrokken vanuit Wapse. Op naar Ens, er was nog ff een spannendheidje, want ik had de sleutel aan de binnenkant in de deur laten zitten, maar t is allemaal goed gekomen.
Om kwart voor 8 stond onze enthousiaste Schipholservice al op ons te wachten en zijn we in de Peushovel geladen op naar Schiphol. Onderweg haalden we een Klinge-busje in, maar helaas geen broertje aan boord. We hebben even een kiss-and-ride gedaan op Schiphol en op naar de gate. Waar we eerst in de rij moesten, maar de Europese paspoorten mochten er zo door, dus no problem. Iedereen staat wel ff raar te kijken dat we maar een tas hebben, maar daar zijn we inmiddels al aangewend.
12 uurtjes vliegen, ging best lekker, we hadden middenin het vliegtuig een 3zits voor ons tweeen, dus we konden om de beurt languit liggen. Maar toch niet veel geslapen, want voor ons was het natuurlijk overdag. Heerlijk eten gehad in de plane, ja dat is special. Wat is het een superschoon vliegveld trouwens in Singapore, mooi tapijten en allemaal groen en palmbomen, alleen dat was al mooi. Toen we aankwamen, om 5.45 uur Singaporetijd en 10.45 uur voor jullie, zijn we gelijk doorgegaan met een binnenlandse vlucht richting Kuala Lumpur airpoort, wat er wel zo'n 72 km vanaf ligt. En nog 2 uur in de bus gezeten naar Melaka. En nu hebben we net ingechecked in het hotel, onze kamer is net schoon en nu eindelijk.... douchen. En het liefst slapen, maar dat is misschien beter nog even van niet, maar vanavond op tijd, maar dat bekijken we nog even.


Een fijne middag nog! Selamat petang! Jaja, ik heb ook ff een digitale cursus Maleis gedaan in t vliegtuig, maar t lijkt heel veel op Indonesisch.

Arno & Annieke

  • 23 Augustus 2011 - 06:50

    Annieke Zantinge:

    En dat verplicht internetten was dus, omdat onze kamer nog niet schoon was.

  • 23 Augustus 2011 - 06:55

    Fam.zantinge:

    ik hoorde pong en ja hoor jullie bericht, fijn dat de reis voorspoedig is verlopen. Veel plezier.
    xxx

  • 23 Augustus 2011 - 07:01

    Annieke Zantinge:

    Haha, ik wou net afsluiten, maar ik zeg tegen Arno ze zitten nu te eten zal ff kijken of ze er nog wat op gezet hebben. Eetsmakelijk!
    xxx

  • 23 Augustus 2011 - 07:50

    Marja:

    Klinkt zeeer goed!!! Ik ben echt vet jaloers.. Mooi dat het tot nu toe goed gaat. En handig dat de taal op Indonesisch lijkt.. Dat beheers je al natuurlijk :-) Hier alles zijn gangetje.. Bij Schiphol stond dat er stringente parkeercontrole was.. Daar heb ik nog nooit van gehoord, maar het klinkt wel streng. Maar goed dat we geen bakkie koffie meer gedaan hebben!!

    Veel plezier!!!

  • 23 Augustus 2011 - 08:12

    Marjolein:

    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Was een hele reis zo.. Nu lekker genieten!

    Heel veel plezier!

    Liefs JJ en M

  • 23 Augustus 2011 - 19:41

    Bettie :

    Hallo, fijn dat de reis goed is verlopen.
    En nu maar genieten van al dat moois daar, en door jouw vertelletjes genieten we hier lekker mee.
    Veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annieke

Ga met me mee en vlieg de wereld rond.......... Don´t worry, be happy! Diploma's hangen aan de muur, m'n bedje ligt gespreid de vrijheid heb ik nu niet meer, alleen maar vrije tijd! Dag vader en dag moeder dag lieve allemaal (zuster Ursula heb ik niet) Ik ga naar Amerika!!! M'n rugzak en mijn tentje mee, de vlinders achterna!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 58021

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 01 September 2012

Panama en Costa Rica

22 Augustus 2011 - 03 September 2011

Singapore & Maleisië

20 Juli 2010 - 05 Augustus 2010

Mexico, Mexiiiihiiicooooo!!!

04 Juli 2009 - 29 Juli 2009

Annieke heeft weer wat in de kop... Indonesië!

14 Juni 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: