Óla people! - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Annieke Zantinge - WaarBenJij.nu Óla people! - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Annieke Zantinge - WaarBenJij.nu

Óla people!

Door: Annieke

Blijf op de hoogte en volg Annieke

23 Juli 2010 | Mexico, Mexico-stad

Willempie en Willempie zijn vandaag weer on tour geweest. Heel Cozumel rond gecrosst, geen regen vandaag, althans tot nu toe nog niet. 7 uur eerder hier dan bij jullie. Eerst even aan het strand ontbeten en we zagen een leguaan, grote hagedis, vet eng, maar later zagen we er nog 12... Daarna lekker aan het strand gelegen bij Palancar, vet luxe hier allemaal, maar niet zulke mooie grote stranden als in Holland. Alhoewel het water wel super super helder is, de mensen snorkelen gewoon aan het strand en je ziet ook vissen en zelfs een zeester!
Daarna op naar het zuidelijkste puntje, daar was een soort nationaal park, heel veel hectare nat natuur gebied, soort moeras. Er zouden krokodillen zijn, wij zeiden nog tegen elkaar, staan we daar zie je er vast geen een, maar..... zeker waren er wel krokodillen en niet zulke kleinen ook, heel apart! Ook zagen we nog nesten van schildpadden. Erg mooi allemaal, t was vet heet vandaag, kats verbrand helaas ondanks dat ik me echt wel 3 keer heb ingesmeerd. Op het laatst nog gezwommen in hele hoge golven en wat gedronken in een soort reggeabar, met allemaal t shirten aan het dak en allemaal bordjes: vb. Since beer is cheaper than gasoline, don´t drive just drink.

Daarna op naar t hotel en nu internetten zo eten!

Leuk gehad op DMD? Je mag altijd bij Ludian komen logeren hoor, die heeft de sleutel!

Adios amigos!

  • 24 Juli 2010 - 05:22

    Mama:

    He, ik werd vanmorgen wakker en ik dacht vakantie is rust, maar je gaat toch niet naar Mexico om te slapen, maar zo te lezen doen jullie dat ook niet alleen. Rust lekker uit daar. xxx ook van de rest.

  • 24 Juli 2010 - 10:36

    Jantiene:

    Joehoe globetrotters! Ik zie je gezicht al voor me met al die beesten.. brrrr. Maar vast wel mooi! Leuk dat je alweer van alles aan het meemaken bent! You go girl! Persoonlijk hou ik meer van het motto: whine is fine ;)Maar 't is een goede om te onthouden van the beer! Have fun met z'n twee! Ik denk dat ik holland verlaat als jij weer in town bent, maar ik zal je ongetwijfeld op DMD nog wel weer spotten!!!xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annieke

Ga met me mee en vlieg de wereld rond.......... Don´t worry, be happy! Diploma's hangen aan de muur, m'n bedje ligt gespreid de vrijheid heb ik nu niet meer, alleen maar vrije tijd! Dag vader en dag moeder dag lieve allemaal (zuster Ursula heb ik niet) Ik ga naar Amerika!!! M'n rugzak en mijn tentje mee, de vlinders achterna!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 58044

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 01 September 2012

Panama en Costa Rica

22 Augustus 2011 - 03 September 2011

Singapore & Maleisië

20 Juli 2010 - 05 Augustus 2010

Mexico, Mexiiiihiiicooooo!!!

04 Juli 2009 - 29 Juli 2009

Annieke heeft weer wat in de kop... Indonesië!

14 Juni 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: