Daar gaan we dan! - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Annieke Zantinge - WaarBenJij.nu Daar gaan we dan! - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Annieke Zantinge - WaarBenJij.nu

Daar gaan we dan!

Door: Annieke

Blijf op de hoogte en volg Annieke

19 Juli 2010 | Nederland, Meppel

Morgenvroeg, of liever gezegd vannacht halen mijn ouders ons op en gaan we op naar Mexicoo!!!
Eerst Zurich en dan Mexico!

• 20 Juli 2010 - 07:12

Jantiene:

Leukleukleukleuk! Zet hem op en geniet van de omgeving :D xxx

• 20 Juli 2010 - 07:45

Jill:

zozo doe maar weer..alweer een reisje!! Hoelang ga je weg en daar nog speciale dingen doen?
    En dat op je verjaardag!
    En fijne verjaardag en goede reis!!

liefs Jill

• 20 Juli 2010 - 16:34

Mama:

nou, veel plezier jullie!! om 7 uur even aan jullie gedacht.

• 20 Juli 2010 - 18:46

Hilco En Bettie:

hè, Mexico?
    Vertel wat ga je daar doen? Vast niet aan het strand liggen. Mijn nieuwsgierigheid is gewekt.
    Wij gaan niet weg, maar reizen aan de hand van je verhalen graag mee.
    Veel plezier.

• 21 Juli 2010 - 05:48

Geralde:

Vet cool dat je weer iets leuks onderneemt. Maak er een leuke tijd van.

• 22 Juli 2010 - 23:44

Jacoby:

Hoi gefeliciteerd met je verjaardag. wij kunnen het vast niet,maar van s'mores zijn wij niet weg. zal wat voor je meenemen.We zijn aan de de oreo, ook lekker We zitten in Vegas, maar aleen nog op de camping vanavond gaan we naar de strip, wi weet. jullie ook veel plezier he, hebben jullie het ook zo exoties warm? Jacoby

Annieke

Ga met me mee en vlieg de wereld rond.......... Don´t worry, be happy! Diploma's hangen aan de muur, m'n bedje ligt gespreid de vrijheid heb ik nu niet meer, alleen maar vrije tijd! Dag vader en dag moeder dag lieve allemaal (zuster Ursula heb ik niet) Ik ga naar Amerika!!! M'n rugzak en mijn tentje mee, de vlinders achterna!